Vergaderstukken AB 10 februari 2021
Op donderdag 10 februari 2021 vergadert het Algemeen bestuur van Avri digitaal via Teams van 09.00 uur tot 11.00 uur.
Wilt u de vergadering digitaal bijwonen, dan kunt u zich aanmelden bij Avri (Bestuurssecretariaat@avri.nl) onder vermelding van uw naam en e-mailadres. Vlak voor de vergadering krijgt u een e-mail toegestuurd met de link waarmee u kunt inloggen.
Hieronder vindt u de agenda en bijbehorende stukken.
Agenda 10 februari 2021 (aangepast op 9 februari 2021)
Printversie agenda en alle bijlagen AB vergadering 10 februari 2021 (aangepast op 9 februari 2021)
Bijlagen
- Bijlage 4.1 Brief gemeente Buren - motie grip op uitgaven Gemeenschappelijke Regelingen(toegevoegd 9 februari 2021)
- Bijlage 4.2 Mededeling RvC aan AvA naar aanleiding van vergadering nr. 68(toegevoegd 9 februari 2021)
- Bijlage 5.1a Concept besluitenlijst AB 17 december 2020
- Bijlage 5.1b Presentatie incontinentiemateriaal
- Bijlage 5.1c Presentatie financiële voortgang 2020
- Bijlage 5.2 Actielijst en agendaplanning
- Bijlage 7.1a AB voorstel Kadernota 2022
- Bijlage 7.1b Kadernota 2022
- Bijlage 7.2a AB voorstel Gescheiden inzameling incontinentiemateriaal en babyluiers(aangepast op 21 januari 2021)
- Bijlage 7.2b Bijlage 1 Evaluatie pilot (aangepast op 21 januari 2021)
- Bijlage 7.2c Bijlage 2 Milieuwinst ARN(aangepast op 21 januari 2021)
- Bijlage 7.2d Bijlage 3 Mogelijke scenario's(aangepast op 21 januari 2021)
- Bijlage 7.2e Bijlage 4 Businesscase update(aangepast op 21 januari 2021)
Geluidsopname van deze vergadering (streaming via Soundcloud).